****Arkadaşlar nst testlerim sürekli non reaktif bebeğin kalp atımlarında hızlanma olmuyor. Mahvoldum üzüntüden 😒 benimle aynı durumda olup bebeğini sağlıkla kucağına alanlar yokmu 😒 serum yedim az bişey hareket etti fakat fazla değil 😒 Allah korusun 32 haftalık hamileyim bide bağ kurdum onla bişey varsa da kabulüm diorum ama 😒