Herkes bilip ona göre davranmak gerek demiş ama sonuçlar doğru çıkmayabiliyor. Ben yaptırsaydım da içim rahat etmeyecekti çünkü gerek bu platformda gerek çevremde riskli çıkıp normal doğanlar ya da tam tersi olanlar var. Ben yaptırmadım, detaylı yaptırdım sadece