Normalde 6+5 günlük gebe görünüyordum ama bugün doktorda geç döllenme olabilir kese 5 haftalık dedi vajinal muayene yaptı ama bebeği göremedi. Kese ama benek yok 2 hafta sonra bakalım dedi. Böyle bişey yaşayıp bebeği geç gören var mı ? Boş gebelik olacak diye çok korkuyorum bu süreçleri yaşayan birileri lütfen yazsın 🥲