Gebeliğin başından beri rahat bir gebelik geçiriyorum bunun iyi yanıda var kötü yanıda , ben aşırı kafama takan biriyim belirtisiz geçirdiğim için bebeğime bişi oldumu kafasıyla yaşıyorum bu istemsiz oluyor onun dışında çok rahatım her işimi yapıp rahat bir şekilde hareket edebiliyorum benim gibi olan varmı acaba 11+1 günlüğüz 😍