Tugba42 Merhaba arkadaşlar bi sorum olacak size iki gün önce beta hcg 66 çıktı bugün gittim verdim 51 çıktı doktor pazartesi grl tekrar kan ver dedi yükselirse dış gebelik sağlıksız bir bebek dedi çok üzgünüm. Başına böyle bir durum grlrn var mı
EmineDefneGokce Tugba42 kimyasalla sonlanabilir inşallah yükselmez değeriniz yükselirse dış gebelik şüphesi doğa r