Gizemeu Kızlar sezeryan doğum yapıcam özel bölgeyi 1 gün önceden jiletlemi almak lazım, ağda zararlı olurmu ?
Haticenurozturk Gizemeu kesinlikle ağda ile al düşük yada erken doğum riskin yoksa hiç bir sıkıntı yaratmaz sezeryan olucaksa doğum sonrası jilet çabuk çıkarıyor bı süre o bölgeye tekrardan jilet yapamazsın ağda en azından geç çıkarır
NurBF Gizemeu ağda yapıyorum dengesiz uzayınca üstünde venüsün jiletiyle geçiyorum. Ağdanın zararı olmaz. Bence doğuma kadar jilet olsa bile doğum öncesi ağda yapılmadı. Uzun süreli rahatlık
Senaras0604 Gizemeu Ağda zararlı olmaz sadece öncesinde hep jilet yaptıysanız canınız acır kendinizi kasabilirsiniz. Ama tabiki ağda ile aldırırsanız çok rahat edersiniz doğum sonrası için de.
Hasett Agdanin bir zararı yok ama normalden çok çok fazla aciyor hele ki daha öncesinde jiletle alıyorsan daha çok acıyor.. jilet daha mantıklı geliyor bana ben şuan jilet kullanıyorum hergun alıyorum doğumuma az kaldı benimde
Istanbul2234 Ben sezeryan dikisine jilet süremiyorum içim gidiyor 13 ay oldu birsey olacak diye korkuyorum yapıştırma oldum