Benimde 18temmuz gözüküyor bebek için ben dört zıbın , yeni doğan takımı çok kaln tercih etmedim ifil ifil olanları tercih ettm ,eldiven, corap,ince battaniye iki tane,ıslak mendil,selpak,ped,emzik,biberon,süt sağma makinesi hazrladm. Kendim için ise üç pijama takımi,bir elbse ,hastane terliği,lohusa pedi,iç çamaşırı,göğüs pedi,havlu koydm eğer normal doğum olursa lazm edebilir demişti ebeaklmdakiler bukadar umarım yardmci olur☺️