Korkmayın ben de 16. Haftamda covit geçirdim. 2 gün çok ağrım oldu sonra ayağa kalktım çok şükür. Tabi ki sersemliği, yorgunluğu 1 ay sürüyor ama içinizi ferah tutun bol meyve, c vitamini almaya çalışın bir de doktorum kan sulandırıcı ipne başlattı şuan 28 haftalığım hala kullanıyorum. Çok geçmiş olsun