Hande1nur Ariel kullanıyorum makinem Arçelik 60° de sıkması 600 e alıyorum 2 saat sürüyor ama yarım saat açıp makineyi durduruyorum 1 saat ıslak deterjanlı içerisinde bekletiyorum ek olarak karbonat ve aşırı lekeler için finish bulaşık tableti atıyorum 1 adet miss gibi oluyor perdeler aşırı lekeli beyazlar için 15 günde bir de makinemin içini temizleyip 15 dk boş çalıştırıyorum🤗