ebruu30 Selam kızlar..mide bulantım yüzünden vitamin ilacımı kullanamıyorum 11.haftaya girdim sizce içmesem bi zararı olur mu? Bu haftaya kadar hep kullandım ama artık midem almıyor yani ne yapcam bilmiyorum 😔😔
nisanisa ebruu30 benim de aynı olmuştu bırakmıştım midem bulantım geçince hemen içmeye başlamıştım tekrar
Merve71 ebruu30 canjm bende kullanamadim bulantı dan dolayı doktorum zATEN yaz mevsimi bol bol meyve sebze ye dedi bende öyle yaptım bi sıkıntım olmadi 😊
HulyaKrg ebruu30 ben icsen cok daha iyi olur.ben gece saatimi kurup iciyorum.yada gece uyumadan once ise yarar
ebruu30 HulyaKrg kendimi çok zorladım ama maalesef olmuyor içim almıyo yani Rabbim korusun diyorum ona emanetiz 🙏🙏