Merhabalar güzel günler güzel anne adayları ve taze anneler. Şu eski sistem siyah beyaz ulttasonlardan bıktım 🙈 şimdi bir Tıp Merkezine sordum 4D renkli ultrason var muayeneler için ise 300 tl dediler. Sizler gittiğiniz hastanelerde renklimi giriyorsunuz ultrasona? Girdiyseniz hangi hastane ve ücreti nedir bilgilendirebilirseniz belki benim gibi nazlı (inatçı) bebeği olanlar poposu ve sırtı hariç o şekil görebilirler bebeklerini 😅