Sevvalkaya geçen sene boş gebelik geçirdim ilk kontrolüme ona gitmiştim ben benim beta değerime falan bile bakmamıştı ben zaten acemiyim bişe bilmiyorum sadece ultrasonla bakıp göndermişti sonradan boş gebelik olduğu ortaya çıktı zaten..onu bilemezdi o haftada tabi ama değerlerime bakmadı yanı benim