Heyla yoo kimseye sataşmıyorum. Sataşsaydım daha farklı cümlelerle yazardım bu sözleri. Sadece bir bireyin doğup büyüdüğü, yaşadığı ülkenin “ANA” dilini doğru konuşup yazabilmesini beklerim kişiden. Kimseden ingilizce , fransızca konuşmasını beklemiyoruz. Kendi sözde ana dillerini konuşup yazabilsinler yeter. Doğrusunu okuyup bildiği halde, yanlışını kullanmayı kendi tercihiyle seçen insanlar; malesef cahil olmayı kendi elleriyle tercih etmiş olurlar.