Anneler merhaba bazen başlıklarda yardım veya soru oluyor ama gırıyorum bakıyorum kac haftalık hamıle oldugunu yazmamış ondan cevablamamız ve bıseyler onermemız cok zor oluyor 36 haftada bebegın cok taş gıbı olması normalken mesala 20 haftada pek normal değil haftayı da yazarsak birbirimize daha cok faydamız olur gibi 🥰