Benim doktorum nstde sancın çıkmadığı sürece 39a kadar bakmıyorum dedi.
Ama internette hiç çatı muayenesi yapmayan doktorlar olduğunu okudum. Doğum başlamadan yapılan çatı muayenesinin doğum şeklini belirlemesi imkansız diyorlar.
Eğer başka sıkıntı yoksa doktoruna güven derim.