[silindi] Kubra3412 Bende çok merak ediyorum bikaç kez doğuma başladığı kilodan 8-10 kilo eksik girenleri duymuştum. Özellikle fazla kilo varsa düzgün beslenmeyle vücut yağ yakarken bebek büyüyormuş
benimmdunyamm [silindi] evet benim öyle kiloluyum ve baştan beri şeker olduğu için diyet yapıyorum 10 kilo verdim şuan hala almadım kilo 30+4 bakalım bundan sonrası nasıl olur bebeğin kilosu şükür iyi
Nazli358 Diyetisyene başladım 64 le hamile kadım 3 aylığım 66,67 oluyorum bu ara. Diğer 7 ayda haftada 500 grm olcak şekilde kilo almak en sağlıklısımış. Ama kilosu fazla olan anneler ilk 3 ayda verebiliyormuş diyetisyenim söyledi.
[silindi] benimmdunyamm Ciddi misinizz nasıl beslendiniz pekii bilgilendirir misiniz benimde bir 10 kilo fazlam var ideal kiloma göre
benimmdunyamm [silindi] valla canım şekerli hiç birşey yemiyorum hamur işi hiç birşey yemiyorum benimki seker diyeti olduğu için baya sıkı sabah yumurta peynir zeytin domates salatalık ceviz öğlen yemek yemiyorum 2 ara öğün yapıyorum birinci ara öğünde meyve ve süt ikinci ara öğünde kuru yemiş süt kefir yoğurt herhangi biri akşam. Da 4 5 de yemek yiyorum sebze yemeği olursa 6 yemek kaşığı pilav olursa 3 yemek kaşığı yanında ekmek yemiyorum pilav olursa tavuk olursa 2 but yiyorum çorba olursa gene ekmek yok her yemeğin yanında yoğurt yiyorum başka birşey yemiyorum ekmek olarak çavdar ekmeği tüketiyorum sabah 3 dilim akşam da yersem 2 dilim bu şekilde