Ozlemm016 Kızlar çatlatma iğnesini öğlen 12 de vurdurmam gerekiyordu doktorum öyle demişti yarın gece 12 de ilişki önermişti ama hemşire öğlen 11.40 da yaptı iğneyi herhangi bi sıkıntı olur mu 😔
Adana0001 Ozlemm016 aynıyız seninle bende tam 12 de vuruldum yarın gece ilişki 🥰 kaç yumurta var birlikte bekleyelim