Kizlar cumartesi 17 haftalık oluyorum devlet hastanesine gidiyorum.normalde bugun kontrolüm.vardi xinsiyeti sordum söylemedi ayrıntılı ultrasyonda söylerler dedi. Bide biraz karın bölgem yağlı olduğu için görememiş oyle dedi karın bölgede biraz kilo olduğu için göremedim çok ayrintili ultrasyonda belli olur zaten dedi. 17 haftalık olcam neredeyse hagla öğrenemedim benden daha erken haftalık olan arkadaşlarım.bile.ogrendi özel.hastqneye gidiyor tabi hepsi.. Bende esim.dedim.ozele.gotur beni dedim hem cinsiyeti öğreniriz hemde bebegi güzelce birlikte görürüz dedim doktor ne kağıt veriyor resim ne bana doğru düzgün gösteriyor. Artık merak ediyorum bende. Esim.pek istemedi gönülsüz bi şekilde götürdü kayıt yaptırdık akşam 4 buçukta gidicez bakmaya. Haksizmiyim merak etmekte ya. Ogluma hamileyken de özelde öğrenmiştim o zaman bisey dememişti bunda surat asiyor hemen. Bide bu kilo olayı etki edermi xinsiyeti görmeye kalp atışına kadar görünüyor cinsiyet neden görünmesin. 93 kiloyum.bu arada. Bu kiloda olunca çok mu geç öğreniliyor