Benim de bir tur dolanmış 34. haftadayim. Doktorum sen sorduğun için söyledim yoksa ben kordona bakmıyorum. Tek basına bir sey ifade etmez. Sen hareketlerine bakacaksin normalden az hareket ediyorsa supheleniriz dedi. Siz de hareketlerini hissediyorsaniz takipte kalin sadece, zaten bu kordon kaygan bir seymis. bir de 21 hafta cok da kucuktur bebek. Hic bosuna telas yapmayin