Merhaba herkese. Ben haziran 1- de doktora gittim ultrasonla baktı sol yumurtalıkta 1 gelişmiş yumurta Var dedi. Ama yaş itibarile AMH TEST istedi. 10 gün sonra test sonucunu doktoruma götürdüyümde hayatımı karartdı. Senin şansın düşük hemen tüp bebek tedavisine başlayalım. Onada gerçi ümit yok dedi. Hayatım karardı, doktordan geldiyim 15 gündür her gün ağlıyorum. Bu arada bir gündür reqlim gecikmiş, acaba o bir yumurta tutmuş ola bilirmi? Ne reql olacak hiss yok, nede hamilelik belirtileri