[silindi]
Günde 2 paket içerken 3 hamileliğimde de öğrendiğim an bıraktım. Üzerine 1 tane bile içmedim. Ama yine de böyle bir başlık açıp insanlara vicdan azabı çektirmek çok mantıklı gelmiyor bana. Zaten hasta bir çocuk annesi olmak çok zorken bunu sen yaptın demek hoş değil.
Dirençli otizm sonradan ortaya çıkabilen tek tür ama asperger ve otizm direkt doğuştan geliyor. Sebebini kimse çözememişken sizin sigaraya yüklemeniz onca otizmli çocuk annesini üzecektir.
Günümüzde doğan çocukların çoğu zaten alerjik astımlı/astımlı doğuyor. Sigara içmemiş annelerin bile çocuklarında bu çok yaygın. Ona sen sigaran içtin böyle oldu demek yine hoş değil.
Sara nöbetleri, kalpte ritm bozukluğu dediğiniz şeyler zaten genetik aktarım taşıyan hastalıklar yine bunu sigaraya yüklüyorsunuz ki ne yazık ki o hastalığı taşıyan çocukların durumu hiç ama hiç kolay değil.
Nacizane tavsiyem size hamileliğinizin tadını çıkarın. Çünkü annelik bana tek birşey öğretti. Mana bulduğunuz her şeyi mutlaka yaşıyorsunuz bu hayatta. Dilerim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız