12Kbra12_ Ysmn5836 16+5 tek bebiş 🥰 inşallah Rabbim vaktinde sağ salim kucağına almayı nasip eder canım 🤲❤️
Hellili Ysmn5836 benim de öyleydi 36 haftalık doğum yaptım üstelik 31. Haftadan beri sancılarım vardı
taninmayananne Ysmn5836 17+0 tek bebek 🥰 24 kasim dogum gozukuyor. Ama sezeryan oldugum icin 15 kasima falan denk geliyor
Mrv_mlk 20+3 Çift yumurta ikizi. Muhtemelen erken doğum olacak o yüzden kendimi hep ekim diye alıştırıyorum tek korkum küvez umarım sağlıkla kavuşuruz
Ysmn5836 Hellili. Süpersin canm içim ferahladi 4 gündür içim içimi yiyordu acaba bişey olurmu biri geride kalirmi Allah razı olsun
geyiksaniye Biz de 19+0 çift yumurta ikizleriyiz. Az az hareketlendik gibi. Çalışıyorum henüz doktorum tahmini doğum tarihi vermedi umarım zamanında sağlıkla kucağımıza alırız