Berencim ooo siz 100 e durulmaz sancı gibi gelmiyordu diyorsanız o zaman benim ki hiç birşey miş bende biraz olsun heveslenmiştim doğum sancılarını belki daha az hissederim diye 😊
Şuanda 2 saattir bebiş aşırı hareketli ve hareketleri canımı acıtıyor ağrım oluyor ama harekete bağlı sanıyorum ki. Zaman geötğkçe pimpiriklenmeye başladım sanırım