edda3636 Merhaba hanmlar 18 gun oldu dogum yapalı ama hala daha bebegmi tam benmseyemedm ve kafam allak bullak hic bişeyi alglayamyrm sanki dunyada deglmişm gibi var mı bu durumu yasayan Kafamı nasl topluycam
ipekveatlas edda3636 ben de öyleydim suann 40. günüm emzirirken göz göze gelince içim gidiyo.. düzelicek annesi daha cok erken herkese direkt annelik duygusu yüklenmiyo ve bu cok normal. doğumla birlikte hamilelikte yükselen tüm hormonlar birden düşüşe geçiyo sıkıntı etme düzelicek
Duygudikicidkc Ben o kafaya doquma 1 hafta kala girdim kuzum şuan beynim donuk hiçbirşey düşünemiyorum ne yapcam bilmiyorum bide üstüne hastayım 1 haftadır dünya umrumda deqil doqum yarın benim de bakalım ne olcak
edda3636 Duygudikicidkc Allah yardmcn olsun ben amelyattan o kadar etklndm ki dunya hayatı hayal gelıyor
edda3636 ipekveatlas inşlh duzelır kuzum cok zor valla dunyam tamamen degstı nasl bş hal aldı anlamlandramyrn
ipekveatlas edda3636 merak etme geçiyo ben baskalarının doğum videosunu izlerken bile ağlardım kendi doğumunda hiç ağlamadım bile şoktaydım şimdi yavaş yavaş alıştık birbirimize