Bebis_annesi51 summu Anladım canım bebek kilo alsında bize bakma ya belki yediklermiz bebeğe gidiyor biz zayıf kalıyoruz. Bilmiyorum artık ben o haftalara geldiğimde kaç olurum bende çok kilo almak istemiyorum minyonum zor olur yani fazla kilo benim için
Bebis_annesi51 4858 Aynen canım sıkıntı yok 😅 makarna yiyemiyorum zaten sağlıklı şeyler yemeye çalışıyorum biliyorum yani o kadarını 🙃
Glshozcn 31+2 yim. 6 kg almışım. Ama kilolu hamile kaldığım için bu bile fazla geliyor. Yürürken ayaklarım acıyor artık. İnşallah 10 kg geçmez aldığım kilo. 😅
iremcannn1907 TOGO inşallah sağlıklı olsun öncelikle 🙏 kiloyu hiç takma kafana ben 3 ayda 48’e geri döndüm 😂 bol bol yağ kullan çatlamamak için, ben hergün bio oil kullandım ne kilo alırken ne verirken sıfır çatlak.
TOGO Nurcantas65 Deletedmom70006 Siz benim söylemek istediğimi anlamamışsınız yalnız. Kötü bir şey söylüyor diye ifade etmedim ben söylemesem kilomdan haberi olmayacaktı ve bunları söylememiş olacaktı ben işin o kısmındayım.
Deletedmom70006 TOGO evet anladım söyleyene kadar fark etmedi sonrasında söyleyince kızdı falan demişsiniz ben ona yönelik söylemiştim 😊
Nurcantas65 TOGO farkettim canım orantılı dağılmış diyorsun kilo ama yinede fazla ne kadar orantılı dagilsada size sıkıntı ondan kızmış doktorda 😅
TOGO iremcannn1907 Badem yağı kullanıyorum şu an pek düzenli olmasa da.Kiloya gelirsek doğumdan sonra veririm umarım ben de istemezdim bu kadar kilo almak ama elimde değil.12 Saat çalışıyorum bide o yüzden fark edemedim nasıl kilo aldığımı bir an da almaya başladım sonra öyle devam etti 😹
Minigim38 19+5 haftalık hamileyim ilk 4 ay baya kusmam bulantim coktu 50 kilo ile hamile kaldim suan 52 kiloyum inşallah cok kilo almam minyon tipliyim cünkü😇
Nevin_bahar 57 kilo hamile kaldım Şuan 70 kiloyum 13 kilo almışım Sağlık ocağın ki ebe normal dedi haftana göre dedi 35+2
Yagmur2712 Bebis_annesi51 bebek gayet iyi olması gerektiği gibi. Bende kilo verince bu çocuk nasıl büyüyecek diye tedirgin olmustım ama çocuk yolunu buluyor bir şekilde korkma :)
Bebis_annesi51 Yagmur2712 Yaa iyi maşallah canım senin kilon bebeğe gitmiş demekki insan tedirgin oluyor işte o yüzden inşallah benimde öyledir 🤲🏻