Yaz İyi akşamlar hanımlar ben 20. Haftamda ayrıntılı ultrason a girdim bebeğimin sadece bağırsaklarında parlaklık olduğu söylendi bunun tek başına bir bulgu olmadığını ve zamanla geçebileceğini söyledi doktorum ama şuan 31. Haftadayım ve Hale’n bebeğimin bağırsaklarındaki parlaklık geçmemiş açıkçası biraz tedirginim bebeğimi kötü etkiler mi yada ilerleyen zamanlarda ters bir durumla karşılaşırmıyım diye böyle bir durumla karşılaşan veya bilgi sahibi olan varsa bilgi verirse sevinirim !
pembedamlasakizi Yaz benim bebegimin de bagirsaginda ve kalbinde vardi cok sukur saglikli dogdu icinizi ferah tutun Allah a emanet 😊
Fatmanur68 Yaz aynı şeyleri banada söyledi benim bebegimin kalbindede ayni parlaklık varmis bilgili anneler yazarsa bende içimi rahatlatmak isterim 😏 Rabbim sag saglim kucağımıza aldırsın
Lunaa Yaz ben de bugün girdim ayrıntılıya. Bebeğimin bağırsakları olması gerektiğinden beyaz mış umarım kötü bişe olmaz, ben de korkuyorm. Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏🏻