Hilal56 Galiba doğuruyorum bu sefer🤭 Sabah pembe bir akıntı geldi nişanmis galiba o Ama ağrım yok şimdi Dün gece çok ağrım vardı geçti 🤷♀️
glsmsny Hilal56 benım de dün sabah geldı. Hala kahverengi leke gelıyor arada. Dün kontrol vardı 2 cm açıklıkla beklıyoruz. Sancı, ağrı vs. yok henüz. Ama doktor doğumun yakın olduğunu soyledı. Yarın tekrar gıdecegız kontrole.