Gençler bir öneride bulunmak istiyorum ✋🏻🤷🏻♀️ Tommy baby markalı bebek arabaları aşırı kalitesiz ve sorunlu çıkıyor. Aldım bir ay bile kullanamadım üstteki güneşliğin silikonu kırıldı .ayrıca güneşlk görevide görmüyor çocuk direkt yanıyor yani.bebeğin içine yattığı kısım düştü çıktı .tekeri yamuk bir şekilde gidiyor. birçok yeri dağıldı .bebek düşecek diye korkuyorum zaten. 4baby markasnın çakma ürünüymş. Eşim Garanti için aradı .durumu anlttı. 4 baby’yi arayın onlar ödeyeceğiniz ücret karşılığında parçalarınızı değiştirsinler dediler .kesnlkle ilglenmiyolar .yani tamamıyla mağdur ediliyorsunuz ve daha pahalı satılıyor ana markadan .kesinlikle önermiyorum benim aldığım kabin boy .ben yandım siz yanmayın