Kızlar günaydın ben doguma yakın ipek kirpik yaptırmak istiyorum. Ama bu işlemde 2 saat düz yatıyorsun sırt üstü ve sırt üstü gebelikte sakıncalı diyorlar bide beş dk lık bişeyde değil 2 saat sürer😒 siz yaptırdınız mı gebeyken? Ya da sırt üstü yatıp altına yastık vs koysak bi faydası olur mu