Mrvcnr hayırlısı olsun ınsallah bısey cıkmaz bana da her hafta olcmeyelım demısgı ama ben de erken dogum rıskı ve seker olduğundan rısklı dıye her hafya gıdıyorum olcuyor mecbur ondan hatta sey demıstı bır hafta kılo almayınca anneler panık yapıyor ondan normalde doktorlar 15 gunde bır randevuya cagırır dıyordu