Selam arkadaşlar dün doktor randevum vardı tetanoz aşısı için varılabilirsin dedi fakat kaçıncı hafta olduğunu söylemedi sağlık ocağına kayıt yaparken biz sizi arıyacaz demişlerdi internet baktığımda 3 ay bitiminde 1 doz yapılıyormuş 4 hafta sonrada 2.doz yazıyor biz 11+1 olduk siz kaçıncı haftada oldunuz acaba ?