Aytiii canım ismim Nisa. Kendimi bildim bileli hep ayaklarım üstünde durdum kadın isminin anlamını yaşattım. Ama ismimden kaynaklı olamadığını düşündüğüm ilkokulda bir kurum tarafından hiperaktivite tanısı koyulmuştu. 27 yaşındayım hala enerjim bitmiyor asla bitmiyor. Yani ismimle yaşıyorum bence 🤣