senaByksy 38+2 inci haftadayım Kızlar siz tecrübeli annelerim ve bilgi sahibi olan güzel anne adaylarım nişanım geldi dün iç çamaşırımı lekeledi bugün kanlı nişan akıntı halinde baya geldi ama sancılarım yok denecek kadar az hastaneye sizce gidilmeli mi?
Mavi11 senaByksy benim nişanım geldiğinde sancım çoktu hemen gittin sancım 100 cıktı ama bebegim etkielndiği için hemen doğuma alındım bence risk etme git bebeginin iyi oldugunu bilirsin en azından . Çünkü o an heyecan panikle bebek kalp atışı etkileniyor