Pemberuya Kızlar dün leke geldi diye post açmıştım 7 gün gün evvel günümden regl oldum. İlk kez oluyor şaşkınım. Bide geçtiğimiz Cumartesi ilişki sonrası kan geldi buna da şaşkınım ilk kez oldu
Taricat Pemberuya Vajina içinde veya rahim ağzında yara olabilir mutlaka doktora görünün kan geliyor sonuçta ihmale gelmez
[silindi] Pemberuya hemen doktora gidin o zaman allah korusun parça falan kalmış olabilir bi yara oluşmuş olabilir hemen önlem alsınlar
Pemberuya [silindi] daha sonra kontrol oldum temiz dediler ama yara belki 🥺 tamm canm gideyim az sonra teşekkürler 🙏
Pemberuya [silindi] bide sağ kasığımda ilk hamileliğimden gibi ağrıyor göğsümde sızılıyordu gebelikten bu ay şüphelenmiştim açıkçası
[silindi] Pemberuya belki de gebelik vardır ama taze kan gelmesi iyi değil canım bi muayene ol bakalım