ekinnefes arkadaslar karnım cok aşağıda surekli asagi dogru baskı hissediyorum ayni durumu yasayip erken dogum yapan var mi ?
Baharkpln ekinnefes Bugün kontrolüm vardı baskı yapması normal dedi doktorum suyun nişanın gelmedikçe sancılarının artarak düzenli gelmedikçe korkma dedi canım
Fatma0005 ekinnefes 33+3 olduk ve karnım hep aşağıda yani bana ve çevremdekilere kalırsa öyle ama doktorum normal ve sakıncası olmadığını söylüyor. Bir de kız bebek aşağıda olurmuş diye duymuştum
ekinnefes benim ki erkek bebek bazen geldi gelecek diyorum o kadar asagi iniyor nişan gelmedi sanirim yaklasik 10 gun once cok hafif ip gibi kanli leke gordum ama nişan olsaydi suyum simdiye gelmiş olmaliydi degil mi ??