kızlar gün içinde 1 2 kere oluyordu ama son 2 3 gündür beyaz su gibi akıntı oluyor sürekli öyle süt kesiği gibi falan değil akışkan sıvı şekilde oluyor normal mi ilk gebeliğim suyumun falan gelmesinden korkuyorum tecrübem yok nasıl bişey olduğunu bilmiyorum doktorada 1 hafta sonra gideceğim bu durumu yaşayan varmı