Bbsozlm bende ilk gebeliğimi rüyamda görmüştüm ve eşime hamileyim ben demiştim testte de çıkmıştı tabi hiç bi sükuneti yokken düşük yaptım hatta ben kan verdim ilk kontrol amaçlı ilk defa gitmiştim troit felan bakılmıştı gebelik çıkmamıştı iki üç gün sonra evde test yaptım silik çıktı iki gün sonra tekrar yaptım net çıktı hemen kan verdim ilk kandan bi hafta sonra hamileymişim doktor bile şaşırmıştı çünkü adet olacaksın dedi hamile olduğum çıktı tabi sonu üzücü oldu inş rabbim bu ay tekrar nasip eder Çan’ını sıkma kafana da takma canım