Berf123 3560 doğdu oğlum kafa çapı 36. Benim doktorum çatı uygunsa 4 kg üstü bile doğurursun demişti. Bana baktı uygundu benim ama ben tüm gebelik boyunca yürüyüş yoga pilates hep yaptım. Etkisi var diyorlar bence de var. Ayrıca büyük bir nefes alıp nefesini dısarı kaçırmadan ıkınmak gerek, bunu da yoga da öğrendim. Ve 2 deneme yaptım sonra doğumhaneye gectik, doğumhanede 1 kere ıkındım ve oğlum doğdu.