Deletedmom83940 sanki göğüslerim küçüldü gibi midem de bulanmıyor normal mi sizce doktor kontrolüm haftaya yada ben mi kuruntu yapıyorum 🥺
hunilimom Deletedmom83940 gayet normal benim ilk gebelikte hiç belirtim yoktu ağrı sancı mide bulantısı felan hareket edene kadar hamile olduğumu bilmezdim 😂
Alparslaninannesii Deletedmom83940 bendede 7-8 de olmuştu bir anda hersey kesildi doktora gittim sorub yoktu bir gün sonra geri başladı belirtiler
Mihrimahvuslat Deletedmom83940 kız maşallah ne güzel işte rahat bir hamiş dönemin olcak kuruntu yapma ☺️
hunilimom Deletedmom83940 bu sefer de çok hareket etti az hareket etti 😂 derdi oluyor o stres hiç bitmiyor
Ebbruc Deletedmom83940 al benden de o kadar, sırf hissedeyim belirti var mı yok mu diye prilam içmedim bugün mide bulantımı hissedeyim diye
Deletedmom7373700 Deletedmom83940 hareket hissedince de bu sefer niye bugün kımıldamadı diyor insan. Yeni yeni hissediyorum mesela. İçimde böyle minik minik. Her gün olmuyor. Normal olduğunu bildiğim halde niye hareket hissedemedim bugün diye düşünüyorum. Doğurana kadar rahat yok sanırım
biranneadayi15 Deletedmom83940 canım doktor kontrolünü öne çekebilirsin ve burası seni etkiliyorsa sana tavsiyem hiç girme çoğu kişi girmiyor sırf bu sebepten
Deletedmom83940 Alparslaninannesii zaten mide bulantılarım falan da ara ara oluyor bir var bi yok deli olduk çıktık 😂
Baharsss Deletedmom83940 balım takma kafana bende 3-4 gündür bulantı ve istifar vardı bugun hiç bişey yok seninde dediğin gibi sadece isilek gibi sivilcelerim var.. ve kayınvalidem hep şunu söyler eşime hamileyken ‘’onura hamile olduğumu anlamadım’’ hiç bir belirti yaşamadan doğurmuş kadın 😂
Raze Deletedmom83940 bende 8.haftaya girdim tüm belirtilerim kesildi senle aynıyız tek belirtim hiç cikarmadigim sivilceler ve uyku
Deletedmom83940 Mihrimahvuslat yok biliyorum hamileliğim diğer herkese göre çok rahat ama ne bileyim işte 😏
twinboymama Deletedmom83940 kızz daha ne istiyosun 😂bi sıkıntı yoktur inşallah 🫶🏽 ben o aralar günde 94928 defa istifra ediyordum günde bi kase çorbayı zor içiyordum🫠
Mihrimahvuslat Deletedmom83940 haklısın insan üzülüyor ama çokta takma kafana herşey çok güzel olur inşallah 🤲🏻 Rabbim hamile olan herkese yardımcı olsun🤲🏻
EzgiKly Deletedmom83940 Ben ikizlere hamileyim. Hiç belirtim yoktu. Her kontrole gittigmde acaba hamile değil miyim diye düşünüyodm😅 bence belirtisiz geçirmenin kıymetini bilin tadını çıkarın💕
Deletedmom83940 EzgiKly aslında hiç belirtim yok değil var ama bazen çok iyiyim bazen çok kötü ayarsız yani 😅