Suledogruyol HalisEbruoban sivasta özel hastaneye gidiyorumm burdada yapıyorlar her testii ama esimm hepsine girmemi istemiyor cünkü hepsi aynı şeyi söylicek diyor
HalisEbruoban Suledogruyol hm anladim ama brnim soyledigimi sadece down sendromu riski olan hastalara bakiyo baska bisey yapmiyorlar senden kan alip yurdisina gonderiyo ve ordaki yanilma sansi neredeyse hic yok
desagr Canım bebişini doğurmaya kararlısın dimi? Zaten eşinde söylemiş ne gelirse Allah’tan diye çok da doğru söylemiş. Bence kendinizi boşuna yıpratmayın, bebişiniz de sizin stresinizden etkilenmesin. Biraz tevekkül etmek lazım, Allah büyük içinizi ferah tutun ❣️
Nily Suledogruyol bu genetik birsey degil cnm Allah hayirlisini nasip etsin O testlerin yanilma oayi cok yuksektir İcini ferah tutmalisin mutlaka🙏🙏🙏
Irmakelizim06 Suledogruyol bende aynı durumdayım 3lü tarama normal çıktı risk yok dedi ayrıntılı ultrasonda bebeğin bağırsağının sonu kalınlaşmış suyun alt sınırda dedi sıvı alıp bakmak istiyolar :( başka hastaneye gitcem moralim yerlerde