Ayysenurhfa sezeryan mi düşünüyorsun doktora söyle benm 3 kasım son gündür sezeryan istediğim için 25 ekim dedi ama yani en iyi ihtimal diye düşünüyorm. 39. Hf genelde sezeryan için tarih verir ne kdr kalırsa bebiş o kdr iyi cübkü ama hiç bir sıkıntısı olmazsa yani doktor suan net birşey asla söylemez suyun azalır kordon dolanır ne bilim suyun gelir sancın başlar nerden bileceksin hepsi bir ihtimal hiç biri olmaz bebiş uslu uslu durursa 39. Hafta sezeryan der