36+3 haftaligim kızlar dün kontrole geldim 2 cm acilmam var denildi sabah erken gel açılman ilerlemisse yatisin yapılacak dendi. Şimdi geldim 4-5 cm açilmam var ve giriş yapacam doğumhaneye . Ne olur dua edin sağ sağlim bebeğimi kucağıma alabilmeyi 🤲🏻 çok strese girdim ilk doğumum aklıma geliyor inşallah bunda çok kalmadan bı sancida kurtulurum 🤲🏻🥺