Plesantam rahim ağzını kapatmıyor plesanta previa değil yani. Ama rahim ağzının hemen yanında kendi doktorum normal doğuma engel değil ama yine 37. Haftada falan karar verelim normalmi sezeryanmı diye. Bugün 34 haftalık oldum. Bu şekilde sorunsuz normal doğum yapan oluyormu yoksa direk sezeryanmı dendi size napsam bilemiyorum ilk doğumum olcak nasipse inşallah sezeryan olmakta hiç istemiyorum