Tgcrcp12 22 +0 gebeyim bebeğin hareketleri kasikta hissediyorum biraz asagida gibi geldi sizde de öyle mi ? Doktora sorduğumda bi sıkıntı yok bebeğin yeri iyi demişti
Eylemmm_ Tgcrcp12 çünkü rahim hala göbek deliğinin altında 24. Hafta gibi göbek deliği hizasına ulaşıyor normal yani
Merve201119 Tgcrcp12 benim iki oğlumda o haftalarda hep.kasikta hissederdim doktorun zaten bir sorun olsa söylerdi takma kafana🌸
nazlibs Bende 23+5 im hala kasıklarda hissediyorum geçen hafta detaylı vardı doktor hiç bir sorun görmedi çok şükür 🙏🏻 bu haftalarda kasıklarda hissetmek normal sanırım
Sonikiuc Tgcrcp12 bende 21+3 haftalık gebeyim. Dünden beri sol kasigimda ağrı ve baskı vardı. Elimle yoklayınca sanki bebek oradaymış gibi geldi. Çok geçmeden zaten tekmesiyle de evet burdayım dedi kizim😄
Mucizeminnos Tgcrcp12 ben de 22+1 im ben de hep kasıkta hissediyorum normal heralde ilerleyen haftalarda yukarıda hissederim diye düşünüyorum
Dammy Ben 32. Haftadayım hala kasikta hissediyorum hareketleri. Yanı haftayla ilgili degil bebeğin pozisyonu ile ilgili bir durum bu. Benim bebeğimin ayakları asagida olduğu icin sürekli orada hareketler oluyor. Korkulacak bir durum degil ☺️