Vildan1996 Kızlar akşamdan beri sancılarım vardı duzensiz şimdi 10 ve ya 8 dakıikada bir geliyor 1 dakika suruyor artık hastaneye gitsemmi çok korkuyorum
dezgi Vildan1996 canım bence artık geçebilirsin inşallah çok kolay bir doğum olur yavruna kavuşursun🥲
Mrvnehir Vildan1996 evet canım geceden beri sancin var bide sıklaşmış sancılar git artık çok mantıklı bişey evde sancılarını çekip sonra hastaneye gitmek tebrikler. Simdiden geçmiş olsun 🥰😍😇😊