Deryaq ben şeker hastasıyım şekerim kilosunu etkilemişti sorun yok dediler ve 29 haftamdan beri nst ye giriyordum düzenli geçen pazartesi de gittim ritimleri 200 geliyor du riskli denildi ve hemen yatışım yapıldı ciğer geliştirici vuruldu salı günü Doğum oldu sezayan oğlumu görmeden gitti kuveze