Kızlar ne olacak böyle bilmiyorum şaka maka hiçbir isim içimize sinmiyor bizim hoşumuza gideni de en yakınlarımız hiç sevmiyor o zaman da biz de bi tık soğuyoruz isimden çocuk isimsiz doğacak bu gidişle ya da sırf adı olsun diye saçma sapan bir isim koyarız diye ödüm patlıyor var mı bizim gibi olan 😂