minik_koala_ve_annesi Kizlar ben dogum paketi aldim koru has ama paketin icinde ayrintili ultrason yok etlik zubeyde hanim kadin dogum hatanesi ayrintiliyi cekiyor mu bilginiz var mi
Nurfrh minik_koala_ve_annesi orda da takip açtırıp çektirebilirsin doğum paketinin içinde nasıl olmuyor anlamadım . Devlette randevu bulmak zor bende A life hastanesinde çektirdim
Yaze minik_koala_ve_annesi aynı şekilde bende detaylı için Zübeyde hanıma gittim ama gitmez olaydım normalde MedicalPark hast gdiyrum o kadar ilgisiz bi doktor görmedim ben 1 dakka bile sürmedi detaylı ne konuştu ne soru sormaya müsade etti eğer başka yere gidebiliyorsan git bence doktoruma söyledim 1 dk bile srmedi diye çok şaşırmıştı o kadar damarlar vs nasıl o kadar sürer dye
Verasmommm minik_koala_ve_annesi etlik zübeyde hanım berbattı ben gittim 20.haftamda 5 dk bile sürmedi ultrason bakılacak alanda sadece hamileler olmuyor kesinlikle her tür hasta oluyor küçücük bir odada 3-4 kişiyi çağırıyorlar insanlar bekliyor kurbanlık gibi çıkanın yerine sen soyunup yatıyorsun ve sana asla göstermeden asla bir şey söylemeden ultrason bakıp tamam diyor rapor hemen çıkıyor zaten ister doktoruna göster istersen de zübeyde hanımda göster istediğine gösteriyorsun ancak ben tavsiye etmem
Dilekela minik_koala_ve_annesi bende orda yaptırmıştım ilk gebeliğimde yaptırmaz olaydım ne biçim bi hastane bidahada kapısının önünden geçmedim zaten imkanınız varsa başka bi yere bakın bence etlik zübeyde kadar kötü bi yer görmedim
minik_koala_ve_annesi Nurfrh birincisi 15bin tl verecegiz ekstra 1000 tl istiyor koru o kadari da acikcasi vermek istemiyorum a life anlasmali esim hangi a life aacaba
Verasmommm Yaze valla ben ebeme sordum dedi ki onlar artık uzman olmuş görürler her şeyi bakmasını biliyorlar özeldeki gibi olmaz herkes bekliyor kısa kesmek zorunda elbette ki ama ben tatmin olmadım yine de
minik_koala_ve_annesi Yaze detayli zaten minimum 45 dk suruyor normalde burada yasamiyordum canim evlendim 10 aydir burdayim evime yakin oldugu icin etlik zubeyde sectim
Deletedmom7373700 Verasmommm nasıl randevu aldınız peki ? Önce kadın doğumdan randevu alıp öyle mi yönlendiriyorlar ? Bilgi verebilir misiniz ?
Yaze Verasmommm valla siz bilirsiniz yani o zaman ne diyeyim size kalmış birşey bu o zaman gidin belki doktor değişmiştir belki dediği gibidir eğer içinize sinmezse başka yere gidersiniz
Verasmommm Yaze ben zaten zübeydeye gittim ve memnun kalmadım sizin de haklı olduğunuzu söyledim ve ebem ne kadar normal öyle olması dese de içime sinmedi dedim sanırım okumadınız
minik_koala_ve_annesi Dilekela sanirim asistan doktorla alakali yani ben hamilemiyim acaba diye test vermeye gittim sadece bacak bacak ustune sandalyeye atmis gencti it gibi kapindi daha gitmedim simdi 1000 tl de tekrar ayrintiliya vermek istemiyorum hastane baya masraf oldu zaten
Verasmommm Deletedmom7373700 kadın doğumdan öncesinde randevu aldım daha sonrasında ufak bir muayene etti beni doktor ve detaylı ultrasona yönlendirdi. bir gişe gibi yerden randevu alıyorsunuz bende çok uzun tarihler atmamıştı 1 hafta gibi bir süre sonraya vermişti. günüm saatimde de detaylı ultrasona girdim