Eşim son zamanlarda hiç anlayışlı değil artık doğurmam gerekiyo bebek daha fazla kilo alırsa normal doğum yapamazsın dedi doktorum ama eşim sürekli kahvede sürekli yalnız kalıyorum sancılarım oluyodu olan sancılar da kesildi kaynanam üzüntüden diyo ben konuşacam diyo ama doğru mu bu gerçekten üzüntüden mi gitti sancılarım bunu düşündükçe daha çok strese giriyorum