Zynpry arkadaslar 30 haftalik hamileyim gecen hafta doktorum bebegin bir gözünün altinda şişlik var dedi gözyasi kanalinda sıvı birikmis 😣 doktor önemli bisey degil dedi ama cok takıyorum . Böyle bisey basina gelen varmi